
Povezave z drugimi
Opal je prilagodljiva aplikacija, ki omogoča povezave s številnimi komplementarnimi IT rešitvami.
POVEZAVE S SISTEMI ELEKTRONSKE IZMENJAVE PODATKOV
Omogočamo povezavo po EDIFACT standardu in izmenjavo naslednjih dokumentov:
- naročilo: ORDERS
- potrdilo naročila: ORDRSP
- najava dobave: DESADV
- potrdilo prejema: RECADV
- račun: INVOICE
Povezava je omogočena preko ponudnika:
POVEZAVE Z DOKUMENTNIMI SISTEMI IN SISTEMI ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA DOKUMENTOV (skenirni sistemi)
Rešitve ponujajo:
- elektronsko arhiviranje papirnih dokumentov,
- dostop do dokumentov v elektronskem arhivu neposredno iz Opala,
- avtomatski zajem prejetih računov v knjigovodstvo,
- avtomatsko arhiviranje podatkovne baze informacijskega sistema Opal.
Rešitve so pripravljene s sledečimi podjetji:
POVEZAVE S SKLADIŠČNIMI SISTEMI
Opal omogoča tudi izmenjavo podatkov s skladiščnimi sistemi. Na eni strani se iz Opala posredujejo napovedi dogodkov, na drugi strani pa se prevzema realizacija danih napovedi.
Povezava je pripravljena z rešitvami:
POVEZAVE S SPLETNIMI TRGOVINAMI
Izmenjava podatkov omogoča povezavo med spletno trgovino in Opalom:
- samodejni izvoz naročil iz spletne trgovine v Opal (podatki o stranki, naročenih produktih, ceni, količini ...)
- sinhronizacija podatkov o produktih iz Opala v spletno trgovino (modul samodejno posodablja podatke o ceni in zalogi produkta)
Povezave že tečejo s sledečimi ponudniki spletnih trgovin:
POVEZAVE ZA IZMENJAVO E-RAČUNA
Opal omogoča pošiljanje e-Računov neposredno v UJPnet (preko lastnega posredniškega strežnika). Pošiljanje je omogočeno tudi preko naslednjih ponudnikov:
- ZZI net
- SOFT
- bančni sistem
ZAJEM PODATKOV S PREJETIH DOKUMENTOV
Prepoznava vsebine skeniranih dokumentov (OCR) in pretvorba v e-slog račun. Zajem podatkov je omogočen preko naslednjih ponudnikov:
POVEZAVE S SISTEMI RAČUNALNIŠTVA V OBLAKU
Popolna računalniška storitev v oblaku za majhna in srednje velika podjetja. Rešitev omogoča postavitev Opala v oblaku.
POVEZAVE S SISTEMI EVIDENCE DELOVNEGA ČASA
Povezave zagotavljajo:
- integracijo kontrole pristopa,
- beleženje prisotnosti in evidence delovnega časa,
- avtomatski zajem ur za obračun plač iz registrirne ure.
Rešitve so pripravljene s sledečimi podjetji: