
Seminarji za uporabo e-Računa
08 oktober 2014Seminar bo v večjem delu namenjen zakonskim okvirom in uredbam, zaradi katerih se je ves proces
e-Računov sploh začel. Pogledali bomo, kaj vse je potrebno za izdajo in prejem e-Računa, na koncu pa se bomo dotaknili tudi nastavitev in samega dela z e-Računi v programu OpPIS. V zadnjih mesecih smo predavali na več seminarjih s to tematiko in sicer v sodelovanju z založbo Dashofer Verlag, za območne Obrtne zbornice, panožne Gospodarske zbornice, Združenje delodajalcev. V tem času smo zaznali določena odprta vprašanja uporabnikov in jim že našli ustrezne rešitve, ki smo jih upoštevali v našem programu.
Seminarji bodo izvedeni ločeno: eni bodo za gospodarske subjekte, drugi pa za proračunske uporabnike. Obdelali bomo naslednje teme z vidika GS ali PU:
- e-Račun – osnovni pojmi
- Priprave za izdajo in prejem e-Računa
- Izdaja in Prejem e-Računa - postopki
- Hramba e-Računa
- Potrebne nastavitve v OpPIS – glede na izbiro načina komunikacije - ZZI, Banke ali B2B UJPnet
- Demonstracija pošiljanja in sprejemanja e-Računa v OpPIS – sprejemanje bo možno tako v knjigo pošte kot v fakturno knjigo.
Termini seminarjev:
- za gospodarske subjekte:
2.12.14 (ZASEDEN), 4.12.14 (ZASEDEN) in 9.12.14 (še nekaj prostih mest ) ob 9h
-
Seminar bo trajal približno 3 ure in bo potekal na sedežu našega podjetja.
Cena seminarja je 79€ + DDV za udeleženca. V primeru prijave treh ali več udeležencev iz istega podjetja vam priznamo 15% popust. Prijavnica je na tem naslovu in jo prosimo pošljite na elektronski naslov tajnistvo@opal.si.
Računovodske servise pa obenem naprošamo, da o terminih obvestijo tudi svoje stranke, ki uporabljajo OpPIS Client. Tudi oni bodo namreč lahko pošiljali e-račune (preko Banke ali uvoza na UJPnet). Verjamemo da imajo mnogo vprašanj, na katere jim bomo lahko na tem seminarju odgovorili.
vse novice